Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Teka Teki Lawak

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: Syaqi
Word Count: 228
Date: Wed, 28 Jan 2009 Time: 10:30 PM
6 comments

Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?
Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...
jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD....tak paham jugak.ala kepala le..

Dlm 1 pertunjukkan.. seorg ahli silap mata tlh memijak kaca dgn tpk kakinya.. ttp dia x mengalami kelukaan..lalu dia memijak paku yg brtaburan..dan x luka juga..apabila selesai persembahan dia jln
terhencut2 kerana terpijak tahi ayam...hehehe..... ok x ... lawak x...

Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam la niiii..... ha jwp2.... ...siput babilaaaaa.....ye la siput bertelur...babi beranak....

Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai,
sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha...ha...ha...

Kereta dengan motor, mana lebih tua?
jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...

Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

kasut apa yang paling keras?
Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka?

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?
jawapannya ialah meter bas tulah


Share this lawak:

About the Author


Rating: 3.0

Comments

  • Thu, 29 Jan 2009 at 3:09 PM, by budak_oren
    hurmmmm

  • Thu, 29 Jan 2009 at 7:01 PM, by zanish
    aq rasakan baik khatam dulu sblm submit lawak...... penat aq baca lawak yg sama tiap kali tengok..... anyway,,better luck next time....

  • Fri, 30 Jan 2009 at 1:02 AM, by eniza8013
    khatam tu bersunat eh zanish....?? engko nak suh syaqi tu khatam dulu ke? dia blum khatam kut... kekekekek

  • Fri, 30 Jan 2009 at 8:49 AM, by Syaqi
    kau ejek aku ye aku dah masa darjah 1 skrg ni aku darjah 4

  • Tue, 3 Feb 2009 at 5:44 PM, by aku_pown
    khatam = ble da abis m'bc sume2 ayat2 Qur'an n hadis2 yg t'kndung dlm Al-Qur'an.. Khatan 2 br la mksdnye b'sunat..aiyoo...

  • Sat, 28 Nov 2009 at 10:45 AM, by budak12tahun
    darjah4?..oo patot lawak lapuk lebih baik ko pegi khatam alquran nuh lagik baguih

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.