Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Romantik Articles

1: Ayat Power!
lelaki ayat power   http://ceritarakyat2u.blogspot.com/2012/09/ayat-mesti-power-bro.html  

2: surat cintan dio....
Salam,Amacam awekku.?? Lu orait ka.?? Wa harap lu ok2 je..Awek gua, gua tlh mbaca surat lu tempohari… Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua thadap lu bkn main… Lu ingat

3: Seks
Aku Suka Buat Seks La...Sapa Nk wat dgn aku ?? Pompuan ja k...Free,...

4: Malam pertama jamil & ayu.
Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Jamil, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungny

5: Rahsia Di Sebalik Perkahwinan
Sepasang celebrity terkenal telah berkahwin dan ditemuramah oleh seorang wartawan   Wartawan : Apa yang menyebabkan you pilih P sebagai pasangan hidup you?   Pengantin L : I pilih dia pasal

6: Ayat Awek
  Seorang jejaka yang tak berapa hensome ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidor dengannya.   Jejaka : Awak, saya ada satu teka teki....   Awek : Apa dia?   Jejaka : Apa bend

7: Cinta Lombok
Joko seorang warga dari Lombok sedang menggoda awek Melayu bernama Tipah.   Joko : Tipah, marilah ikut abang balik ke Lombok, abang membutuhkan mu di sana...   Tipah : Kepala butuh pak hang!

8: Cinta Buta
Mira : Aku hairanlah kenapa orang selalu kata cinta itu buta, bukan ke orang tu yang buta? Lyn : Betullah tu, cuba kau tengok kat lambang cinta tu, mana ada mata, kira buta le tu....  

9: Tips Reject Awek
Nak reject pompuan susah, takut nanti dia frust dan bunuh diri, jadi guna dialog ni   1) Semalam I check dengan doktor, dia kata I HIV positif... 2) Kat telinga I ni ada suara suruh I bunuh diri.

10: jom merempit!!!


Page 1 of 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]