Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Lawak pasar ramadhan

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: Shinichi_Kudo
Word Count: 135
Date: Mon, 24 Aug 2009 Time: 8:51 PM
17 comments

tdi aku pi pasar ramadhan.tgh jln2 tu,aku terdengar ada org terjerit-jerit.aku malas nak layan.aku pi jln2 pi bli makanan dan lauk sahur.lpas cuci mata tgk makanan,aku lalu blik laluan tdi.aku dgr lagi suara org menjerit.Air!air!air!.aku pi la tgk.mcm2 air dia jual.Milo,Oren,Ambra,Jambu,Tebu,Kelapa dan lain2 lagi.klu aku citer gerenti xabis.aku nk bli tpi niat ku terhenti bila nampak nama air itu.Mengikut warna air yang peach itu,aku rasa tu air lobak merah.bile aku bace,dier tulis air 'Carot'.Langsung aku pergi dari situ.tpi yang pling pliknyer ialah air tu la yg pling bnyk org bli.mungkin pasal tu pepsi pon org bli kut walaupon dah tgk gambar lawak ari tu.   Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Mon, 24 Aug 2009 at 11:26 PM, by FrEeDom ProMiseR
    Err, sape2 leh t0long trgkn cite ni?

  • Tue, 25 Aug 2009 at 1:57 AM, by zana_cutie
    x fhm lns0ng br0!

  • Tue, 25 Aug 2009 at 3:52 AM, by Lo! Cl@n
    apekah??

  • Tue, 25 Aug 2009 at 9:35 AM, by halu_akimurase
    [@_@]...tgk mate aku berpinar ni ...nak cube paham lawak ko...wht is means for the "carot" juice..wht r u mengarut neh...and wht the hell bout pepsi pulak...adoiiii

  • Tue, 25 Aug 2009 at 9:44 AM, by aKu_si_p0y0_b@bi
    apsal tibe2 sangkutkan caor juice pepsi and whutev yg related dlm lawak nih.. senior pon tak paham!!.

  • Tue, 25 Aug 2009 at 9:50 AM, by putri
    betul.... langsung x paham.

  • Tue, 25 Aug 2009 at 11:08 AM, by bodarkcute
    tak faham..langsung tak dapat proses dalam otak

  • Tue, 25 Aug 2009 at 1:53 PM, by ubikentang87
    arghhhhh... selamat bulan pose... syaitan x hasut aku...

  • Tue, 25 Aug 2009 at 3:37 PM, by gigi_biru
    mybe shinichi_kudo mean carot is mencarut kot....

  • Tue, 25 Aug 2009 at 4:12 PM, by icez
    carot or karat?

  • Tue, 25 Aug 2009 at 7:50 PM, by sandrahanim
    weh...merepek ape ni...tak paham langsung, kalau dah tak lawak tu, x yah la post...

  • Tue, 25 Aug 2009 at 9:29 PM, by ZzzzZzzZzzz...
    xper2.... ak pham... akpham pnderitaan korg... huhuhu..

  • Wed, 26 Aug 2009 at 5:53 AM, by rAdi0 kArAt
    RK x phm lgsung... bleh sesiapa tlong terangkn dngn lbh lnjut???

  • Wed, 26 Aug 2009 at 8:09 AM, by kira yamato
    arg!!!! tk paham aku!!! COORDINATOR macam aku pon tak boleh paham....

  • Wed, 26 Aug 2009 at 10:45 AM, by A.S.I.P
    pepsi ngan carot ade kaitan ke? aku pening sampai nak tido baca lawak nih

  • Thu, 26 Aug 2010 at 11:23 PM, by jonsawai
    penat aku mikir lawak kategori apa ni?? Ya Allah... nape la bodoh sgt aku ni smpai x fhm2..

  • Tue, 19 Jul 2011 at 6:11 PM, by ezzra
    ?? errr...

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.